#1 2008-07-06 19:50:35

Tioger

Administrator

Skąd: Lublin
Zarejestrowany: 2008-07-06
Posty: 83
Punktów :   
WWW

Regulamin Forum motocykl.pun.pl

Tytułem wstępu
Niniejsze forum motocyklowe zostało utworzone z myślą o użytkownikach motocykli w celu pomocy, wymiany doświadczeń, poznania innych użytkowników oraz podzielenia się z innymi swoją pasją jaką są motocykle. Każdy uczestnik forum zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego regulaminu bez wyjątku. Autorzy postów są odpowiedzialni za ich treść. Wszelkie roszczenia prawno-materialne wynikające z odpowiedzi są kierowane do autora wypowiedzi. Administrator http://motocykl.pun.pl nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi zamieszczone na forum. Jednocześnie Administrator forum oraz grupa Moderatorów dokłada wszelkich starań, aby treść merytoryczna pozostawała na jak najwyższym poziomie oraz w miarę możliwości dbała o porządek poprzez usuwanie wypowiedzi niezgodnych z niniejszym, zamieszczonym poniżej regulaminem.

1) Na forum zabrania się publikowania następujących treści:

Jakichkolwiek sprzecznych z prawem.



a) wulgarnych,
b) pornograficznych,
c) spamu,
d) promujących przemoc,
e) obrażających inne osoby, oraz ich narodowosc, wyznania religijne itp.,
f) zachęcających do zażywania środków odurzających, tj. narkotyków itp.,
g) nakłaniających do piractwa w każdej formie.



2) Prosimy sprawdzać pisownię przed wysłaniem wiadomości, aby ograniczyć ilość błędów do minimum.

3) Zasady jakie każdy użytkownik ma za zadanie przestrzegać:
a) przed założeniem tematu, należy użyć wyszukiwarki forumowej i/lub internetowej (np. Google) w celu sprawdzenia czy pytanie jakie chcemy zadać nie zostało już gdzieś zadane i rozwiązane. Tematy powtarzające się mogą zostać usunięte bez uprzedniego uprzedzenia,
b) nie należy zakładać tych samych tematów w różnych działach,
c) tytuł tematu ma mówić konkretnie o problemie,
d) na forum należy pisać w miarę poprawnie, posty z dużą ilością błędów będą usuwane.
e) w celu zmiany swojego posta użyj opcji "Zmień", EDYTUJ
f) nie pisz postów które nie wnoszą nic do tematu, czyli tak zwane OT-y,
g) każdy problem należy opisywać wyczerpująco,
h) w przypadku kiedy moderator lub administrator zażąda zmiany tytułu tematu, zawartości lub samego posta, należy to uczynić w ciągu doby. W przeciwnym wypadku dany post lub temat, user zostanie usunięty,
i) nienależy odkopywać starych tematów aby dodać nic nieznaczący post,
j) należy starać się nie wprowadzać osoby pytającej w błąd, jeśli nie jesteśmy pewni rozwiązania należy o tym powiadomić (zwłaszcza kiedy pytający zaznacza że się dopiero uczy).

4) Moderator ma prawo:
a) zmienić lub zażądać zmiany tytuł tematu jak i samego posta od użytkownika,
b) zmieniać i podpisywać swoje poprawki przy ingerencji w treść wiadomości,
c) wystosować ostrzeżenie na forum, PW lub e-mail,
d) zablokować dany temat na czas określony lub nieokreślony,
e) kasować posty i tematy łamiące regulamin,
f) usuwać tak zwane OT-y,
g) ostre reprymendy pisać wyłącznie na PW.

5) Posty, które będą miały charakter reklamowo-promocyjny i tylko wyłącznie dotyczyły reklamowania czegoś, co nie jest związane z tematyką działu będą kasowane niezwłocznie. Jest do tego dział odpowiedni, gdzie można po konsultacji z administracją forum zamieścic takie ogłoszenie.

6) Każdy użytkownik może odwoływać się od decyzji moderatora. Aby to uczynić należy skontaktować się z moderatorem działu. W przypadku gdy użytkownik w dalszym ciągu będzie miał zastrzeżenia kolejnym etapem jest kontakt z administratorem forum.
Kolejność musi być zachowana.

7) Każdy, kto nie będzie przestrzegać niniejszego regulaminu i nagminnie go łamać zostanie zablokowany na określony lub nieokreślony czas. Decyzję o odblokowaniu podejmują moderatorzy działów a w szczególnych przypadkach administrator forum.

8) Kolor czerwony jest zarezerwowany dla administratorów a zielony dla moderatorów, na tzw "uwagi moderatorskie". W przypadku gdy moderator nie używa koloru czerwonego (używa koloru domyślnego), należy traktować jego wypowiedź, tak jak wypowiedź każdego innego użytkownika forum.

9) Przeczytanie regulaminu http://motocykl.pun.pl jest obowiązkiem każdego uczestnika tego forum. Zakładanie nowego tematu oraz odpowiadanie na już istniejące tematy w tym dziale są jednoczesną akceptacją niniejszego regulaminu.

10) Stosowanie wulgaryzmów, co zostało zabronione może jednak mieć miejsce, ale w zamaskowanej formie, poprzez zmianę części wyrazu wulgarnego przez kropki/gwiazdki. Osoby nie stosujące do tych zasad w pierwszej kolejności będą otrzymywać ostrzeżenie. W przypadku, gdy sytuacja będzie powtarzać się nagminnie użytkownik taki zostanie zablokowany na okres jednego tygodnia. Po tym okresie konto zostanie odblokowane. W sytuacji gdy użytkownik w dalszym ciągu będzie używał zwrotów zabronionych oraz obraźliwych, niestosował się do niniejszego regulaminu, konto jakie posiada zostanie zablokowane na stałe.

11) Ogłoszenia kupie / sprzedam umieszczamy w dziale do tego przeznaczonym czyli Giełda
Ogłoszenia typu sprzedam nie mogą zawierać treści reklamowej, dotyczyć muszą wyłącznie sprzedaży jednorazowej.

12) Shoutbox - publiczny forumowy chat liniowy - miejsce to służy do szybkiej wymiany zdań, nie poruszamy na nim tematów jakie powinny znaleźć się w samym forum, czyli nie pytamy co zrobić, gdy nie chce nam zapalić motocykl. Miejsce to ma na celu ożywienie forum poprzez bardziej bezpośrednią formę kontaktu. Stosowanie wulgaryzmów w shoutbox jest również zabronione w formie "czystej". Dopuszcza się jak w przypadku tematów forum maskowanie części wyrazu brzydkiego poprzez zastąpienie częsci liter znakami innymi niż właściwe litery.

13) Regulamin stanowi własność intelektualną forum. Został stworzony w porozumieniu z Administratorem Forum oraz z moderatorami. Wszelkie kopiowanie, reedycja niniejszego regulaminu bez zgody Administratora oraz Moderatorów jest zabronione.

14) Poszczególne działy tematyczne mogą zawierać odrębne regulaminy. W przypadku, gdy występują różnice pomiędzy regulaminem ogólnym a regulaminem działu głównym regulaminem jest regulamin działu. Pozostałe kwestie, które nie zostały ujęte w regulaminie działu są regulowane poprzez regulamin główny.

15) Zamieszczanie reklam - Administracja forum zarządza zamieszczaniem reklam na forum. Tylko z administratorami można uzgadniać treść ogłoszenia oraz ewentualne inne reklamy.

16)Zasady zamieszczania opisów tras:
1) Zdjęcie - mapka lub link go googlemaps.com
2) Na ile dni trasa przy średnim założeniu, że dziennie jedzie się koło 6 godzin
3) Długość trasy
4) Noclegi / pola namiotowe / inne
5) Trudność
6) Atrakcje turystyczne
Pozdrawiam


Pal gumę nie duszę!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
edytor png niepełnosprawni nad morzem www.piesy.pl